زیباترین تصویر برای پرسپولیسی ها در پایان بازی | این قاب در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد

زیباترین تصویر برای پرسپولیسی ها در پایان بازی | این قاب در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد

به گزارش همشهری آنلاین حال هواداران پرسپولیس حالا خریدنی است. بازگشت به مسابقه‌ای که با ۳ گل عقب افتاده بودند و باز پس گیری صدر جدول از رقیب دیرینه آن

به گزارش همشهری آنلاین حال هواداران پرسپولیس حالا خریدنی است. بازگشت به مسابقه‌ای که با ۳ گل عقب افتاده بودند و باز پس گیری صدر جدول از رقیب دیرینه آن هم در دقایق پایانی بازی، شیرین‌ترین لحظه را برای هر طرفدار سرخ‌دل رقم زد.

بدون شک اگر از طرفداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم و حتی آن‌هایی که پای گیرنده‌های تلویزیونی به تماشای مسابقه نشسته بودند، سوال پرسیده می‌شد که نتیجه نهایی مقابل استقلال خوزستان را چه پیش‌بینی می‌کنند، کمتر کسی باور داشت که این بازگشت دراماتیک و رویایی رقم می‌خورد.

کما اینکه در بین دو نیمه نیز، وقتی محمدرضا احمدی شروع به خواندن نظرات بینندگان کرد، اکثریت به اتفاق معتقد بودند، استقلال با این نتیجه قهرمانی را تصاحب خواهد کرد و پرسپولیس بازنده خواهد بود.

اما فوتبال را غیر قابل پیش بینی بودنش، جذابش کرده است. موتور پرسپولیسی‌ها تازه از دقیقه ۷۵ روشن شد و تا پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده ادامه داشت، تا این تصویر از اسکوربورد استادیوم آزادی، به زیباترین قاب برای هواداران پرسپولیس تبدیل شود و با اتکا به آن، خود را در دو هفته مانده به پایان لیگ در صدر جدول و نزدیک به قهرمانی ببینند.